Belgia

Et kirkelig, sosialt og kulturelt møtested for nordmenn i Belgia.

Klubber

Barn og unge

Mer informasjon kommer

Bryllu

Bryllup

Sjømannskirken i Benelux har ikke vigselsrett. Vi bistår derimot gjerne med en velsignelse av borgerlig inngått ekteskap. Dette betyr at dere må være viet før dere kommer til oss og at alt det juridiske/formelle er helt i orden før den kirkelige velsignelsen kan foretas.

Butikk

Norsk butikk & Nettbutikk

Vi har norsk butikk på kirken i Rotterdam, på leseværelset i Antwerpen og i lokalene våre i Brussel.

Dåp

En flott begivenhet!

Bilde Ungd London

Konfirmasjon

Brussel Park

Studenter og unge voksne

Sjømannskirken ønsker å være til stede for studenter og unge voksne i Benelux. Vi arrangerer studentmiddager, treffes på utesteder og er ellers tilgjengelig for deg som ønsker noen å prate med. Vi samarbeider med Ansa og er derfor ofte å treffe også på deres arrangementer.

Vis alle artikler

Hva skjer i Belgia?