Velkommen til bryllup på Costa Blanca

Den beste rammen for ditt bryllup!

Sjømannskirken Albir-Villajoyosa tilbyr flere bryllupssteder for deres spesielle dag.

1. Albir-kapellet: Dette sjarmerende lille kapellet i Sjømannskirken i Albir gir en intim atmosfære og har plass til omtrent 20 gjester. For større bryllupsselskaper er det også et større rom tilgjengelig.

2. Minnekirken på Solgården: Ligger majestetisk til på toppen av åsen, inne i Villajoyosa, og gir en fantastisk utsikt over Middelhavet og Villajoyosa.

3. Palmelunden utenfor Minnekirken: Denne vakre palmelunden omgir Minnekirken og skaper en nydelig ramme rundt bryllupet deres.  Palmetrær og andre lokale trær gir en eksotisk atmosfære.

4. Andre steder på Costa Blanca: Hvis dere ønsker en vielse utenfor kirken, kan sjømannspresten også komme til andre kirker eller passende vigselssteder i området. I slike tilfeller er dere selv ansvarlige for det praktiske rundt arrangementet.

Velg sted og tidspunkt for vielsen
I den blå boksen ved siden av velge dere sted og tidspunkt for vielsen. Følg lenkene for å lese mer om våre bryllupsteder, og for å reservere tidspunkt og sted for vielsen.

Mangler dere vitner til vielsen?
Våre medarbeidere står klar for å legge til rette for vigsel allikevel kan skje på Sjømannskirken i Albir. Ta kontakt pr. e-post for nærmere avtale.

KONTAKTSKJEMA OG VALG AV MUSIKK
Vi trenger å få oversendt kontaktdata for brudeparet sammen med valg av musikk og annen info. for vielsen. Følg lenken under og fyll inn nødvendig informasjon i vårt kontaktskjema.

Send inn ditt kontaktskjema her

PRØVINGSATTEST
For å kunne bli viet, må dere skaffe en prøvingsattest fra skatteetaten. På denne nettsiden finner dere all nødvendig informasjon om hvordan dere søker om prøvingsattesten, samt et skjema som kan brukes for å sende inn søknaden til oss. Vennligst merk at prøvingsattesten ikke kan være eldre enn 4 måneder, og den må være hos oss senest 1 måned før vigselen. Når dere har mottatt prøvingsattesten, er det enkelt å laste den opp som en PDF-fil i skjemaet. Klikk på lenken nedenfor for å komme til skjemaet.

Send inn din prøvingsattest her

Reserver tidspunkt for vielse her

Vigsler på Sjømannskirken i Albir

Tirsdag, onsdag, torsdag , fredag og lørdag kl 15.00 og kl 16.00.

Reserver tidspunkt her

Vigsler i Minnekirken på Solgården og i Palmelunder utenfor Minnekirken

Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag kl. 12.00, kl. 14.00 og
kl. 16.00.

Reserver tidspunkt her

Vigsler andre steder på Costa Blanca

Tidspunkt etter nærmere avtale.

Send inn forespørsel her

Hva koster det?

Vigsel i Sjømannskirken, i Minnekirken eller i Palmelunden utenfor Minnekirken koster 8000 norske kroner. Prisen inkluderer organist. (Kun på Sjømannskirken i Albir og inne i Minnekirken.)

For vielser andre steder
må dere selv ordne leie eller tillatelse, og presten må godkjenne stedet. Prisen for vielse andre steder er 9000 kroner. Vi tilbyr ikke musiker andre steder.

Forbønn for borgerlig inngått ekteskap
Samme pris som for vielse