Har du hjerte for Sjømannskirken - Bli medlem i dag!*

Når du melder deg inn kan du velge hvordan Sjømannskirken vil kommunisere med deg. Enten elektronisk ved at du får medlemsbladet "HJEM" digitalt og info på e- post (150,- pr år), eller ved vanlig postgang og med "HJEM" rett i postkassen (400,- pr år).

Registrer og fullfør alle prosesser til du får en bekreftelse på ditt medlemskap.

Digitalt medlemskap (150,-) forutsetter signering av Avtalegiro eller Vipps Fastbetaling, derfor er det viktig at alle prosesser fullføres (også med BankiD) til du får endelig kvittering for betalt medlemskap. Du kan også bli medlem i Sjømannskirken ved å sende SMS med kodeord SJO MEDLEM til 2108. Tilbake får du en link der du fullfører registreringen.