Konsert fredag 10. mai kl. 19.00Mennialledager

Etter 25 år med Frelsesarmeens mannskor/boyband; Mannssambandet, valgte gruppens leder, Thor Fjellvang, å samle noen av de beste solistene, og startet en mindre gruppe; Mennialledager.

Mannssambandet rakk fram til 2020 å besøke en rekke land, som Australia, Bali, Singapore, Sør-Afrika, USA, England, Skottland, Italia, Tyskland, Latvia, Island, Færøyene, Danmark, Sverige og Svalbard! Gruppen ga ut 10 CD-er i denne perioden, og samarbeidet med en rekke norske artister.

Pris pr. billett: 16 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter i skjemaet under her på nettsiden. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett (er) som du enten kan skrive ut eller fremvise på din mobil ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken, så lenge lageret varer. Eventuelle usolgte billetter selges på konsertdagen.

Praktisk info

Konsertdato: 10. mai 2024
Konserten starter kl. 19.00
Dørene åpnes kl. 18.30

Billettpris: 16 €

OBS. Billetter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.

Velkommen på konsert!