Kick-off 2024

Sjømannskirken på Costa del sol ønsker velkommen til semesteråpning fredag 6. september! Dette blir en hyggelig dag på El Campanario for familier, barn, unge og voksne.

Dagens store begivenhet blir en stor lagkonkurranse i vår patio!

Vi åpner dørene kl. 15.30, og den store kampkvelden med lagkonkurransene starter kl. 16.00.

Etter aktivitetene blir det grillmat på El Campanario, og mulighet for å slappe av i hagen med musikk fra DJ og god stemning.

Priser for dagen er €10 for barn (0-3 år er gratis) og €20 for voksne. Makspris per familie er €60!
Inkludert i prisen får man både aktiviteter gjennom dagen, og grillunsj på kirka etterpå.

Takk til våre sponsorer! (Og husk, vi har alltid rom for flere)
Hovedsponsor: DNB
Oxygen Sports & Wellness Club
Det norske magasinet
Vogt advokater
Clinica Medic
Clinica NorMed
Clinica NorDental
Segarra&Bråteng

Påmeldingsfrist er 1. september.
Ta kontakt med menighetspedagog Silje hvis du lurer på noe. shs@sjomannskirken.no

Gjelder barn 4-16 år
Familie
Makspris per familie: kjøp denne billetten hvis du overgår 60€ på voksen- og barnebillettene.
Skriv inn her navn og alder på de barn og voksne du har meldt på til kick-off her.