Støtt din sjømannskirke

Å ta vare på folk i kriser er en like viktig del av vårt arbeid, som å være en møteplass for hygge, samvær og norske vafler. Mange nordmenn reiser årlig ut av landet. Noen av dem vil oppleve dødsfall eller ulykker, naturkatastrofer eller personlige kriser.

Sjømannskirken på Gran Canaria jobber for at nordmenn skal føle seg hjemme i Spania. Sammen med våre kolleger har vi et nettverk over hele jordkloden, men er helt avhengig av din hjelp. Vi ønsker å hjelpe flere. Vil du hjelpe oss?

Støtt vårt arbeid du også, slik at vi kan være til stede for nordmenn i utlandet som trenger omsorg og trygghet!

Støtt Gran Canaria sitt arbeid

kr
Les mer om skattefradrag i Norge her

Sjømannskirken på Gran Canaria er avhengige av bidrag!

Vipps et valgfritt beløp til 64836

Eller støtt oss på kontonummer 3000 16 19337

10-nychannahbjwb009.jpg

– Vet ikke om jeg hadde holdt ut uten studentpresten

Les om Hannah som fikk hjelp til å takle studentlivet i New York.

_dsc1039.jpg

Fikk god støtte etter tragedie

Alvhild Bjørnstad mistet mannen sin, Reidar, i en bilulykke i Tyrkia. Nå finner hun trygghet og støtte hos Sjømannskirken i Alanya.

30-stein_jarle_gudmundseth_02.jpg

- Jeg fikk livet i gave på nytt

Stein-Jarle Gudmundseth takker Sjømannskirken for støtten etter dødsulykke i Sør-Afrika.

26.jun 2018 15:15
irma-miami-renate-og-stine.jpg

En trygg havn

Ekstremværet slo inn over Miami og Houston og mange nordmenn måtte evakuere og søke ly i Sjømannskirken.

Hvor går pengene?

Sjømannskirken får rundt halvparten av inntektene sine fra staten. Resten må vi samle inn selv. Se hva pengene går til i videoen her.