Vil du bidra?Frivillig på julebasar i Berlin

Allerede nå er vi godt i gang med planleggingen av årets julebasar. Lørdag 7. desember blir det norsk julebasar i Sjømannskirkens lokaler. 29.11-1.12 har vi egen stand på den svenske kirkens basar.

Til begge helgene trenger vi hjelpende hender til små og store oppgaver. Vil du være frivillig?

Å være frivillig er en fin måte å få et større nettverk og bli kjent med mange flotte nordmenn i Berlin på. Du bidrar også til at andre nordmenn skal føle seg hjemme i Sjømannskirken og i Berlin. Julebasarene er vår viktigste inntektskilde, og som frivillig bidrar du til at vi kan være tilstede for nordmenn i Berlin.

Vi trenger frivillige i ulike aldre og til mange ulike oppgaver. På den svenske kirken har vi egen stand hvor vi selger pledd og strikkevarer. På vår egen basar i Sjømannskirken i Wartenburgstr 7 selger vi kolonialvarer, strikkevarer og pledd og dekorasjoner. Sveler, fiskesuppe, reinsdyrgryte, elgburgere, gløgg og drikkevarer selges i forhagen utendørs. Vi trenger frivillige til å betjene alle disse bodene. Dessuten trenger vi noen til å varme opp suppen og koke kaffe.

Har du mulighet til å være med? Meld deg på her! Har du et ønske om hvilken oppgave du vil ha, så skriv det i kommentarfeltet i påmeldingsskjemaet.

Husk landkode

Jeg / vi kan bidra med følgende på svenskenes julemarked i Landhaussstraße:

Velg hvordan du vil bidra på festdagen, du kan velge ett eller flere punkter.

Jeg / vi kan bidra med følgende på julemarked i Wartenburgstr:

Velg hvordan du vil bidra på festdagen, du kan velge ett eller flere punkter.