Overnatting

Trenger du overnatting i Hamburg? Vi i Sjømannskirken leier ut en liten leilighet til besøkende.

Vi har en koselig liten leilighet som leies ut for turister og besøkende. Leiligheten ligger i kirkebygningen vår.

Sjømannskirken i Hamburg ligger sentralt i Hamburg. Fra Hamburg Hbf kan du ta S1 eller S3 til Landungsbrücken, eller U3 til enten Baumwall (Elbphilharmonie) eller Landungsbrücken. Derfra er det få minutters gange til Sjømannskirken. Adresse: Ditmar Koel str. 4.

Hamburg er en trivelig storby. Ti minutters gange fra Sjømannskirka finner du Elbphilharmonie – et signalbygg av et konserthus med fantastisk utsikt på toppen. Anbefales i solnedgang – eller kan-skje soloppgang om det passer bedre med rutetabellen? Miniatur Wunderland med sine detaljerte modeller fra hele verden er moro både for små og store.

Leiligheten inneholder en stue med kjøkkenkrok, bad med toalett og dusj, soverom. På soverommet er det dobbeltseng, og i stua har vi en sovesofa. Leiligheten passer fint for 2-3 personer. Leiligheten må rengjøres for avreise.

Pris: 90 EUR per natt (for to personer)

Ekstra:

Ekstra person: 10 EUR per person, per døgn.

Parkeringsplass:10 EUR per døgn

Sengetøy og håndklær: 20 EUR per sett

Betaling skjer før ankomst.

Hjertelig velkommen til Sjømannskirken i Hamburg.

Kontakt