Konserter og kultur

Vi inviterer til konserter både i oktober og november. Velkommen til musikalske opplevelser!

Mette Duo

Torsdag 10. oktober kl. 18.00 Konsert med Mette Rongved og Gunilla Ibèrer

Sølvguttene 114

Lørdag 12.10. kl. 14.30 Konsert med VoiceOver

Om VoiceOver:
Guttekoret VoiceOver er en del av Norsk Rikskringkastings guttekor Sølvguttene, en kulturinstitusjon i Norge. VoiceOver er kjent som en gjeng humoristiske, sangglade og sjarmerende gutter med glimt i øyet, som gjør både barbershop, popmusikk, viser og annen festmusikk i en spennende blanding. Guttene lover sprelske ”dance-moves”, forrykende tempo og korsang på en måte du aldri har sett maken til! VoiceOver turnerer jevnlig i inn- og utland, og har opptrådt på flere av de store scenene i Norges land. H.M. Dronning Sonja er korets beskytter.

Korbilde

Lørdag 23.11.2024 Korkonsert med Ambitus og Ærøkoret

Denne lørdagen blir det mektig korsang i Sjømannskirken. Vi får besøk av to kor: Ambitus, som holder til i København og Ærøkoret, som holder til i den danske sjøfartsby Marstal.
Gratis adgang.