Ny i Singapore

Sjømannskirken inviterer deg til det halvårlige arrangementet Ny i Singapore 31. august 2024.

Her vil du også møte representanter fra:
Ambassaden
Innovasjon Norge
NBAS - Norwegian Business Association Singapore
Sjømannskirken

Vi vil fortelle om både praktiske og nyttige ting, samt svare på spørsmål. Du vil for eksempel få informasjon om hvor du kan få kjøpt diverse ting, forslag til steder det er verdt å besøke, hvordan man oppfører seg i Singapore, aktiviteter du kan være med på, og erfaringer med å takle varmen.

Merk at du er hjertelig velkommen til arrangementet selv om du er "erfaren i Singapore", eller driver med noe du tenker andre bør vite om. Dette er en flott anledning til å hilse på nye nordmenn!

Kl.12:00 - 13:00 Servering av Taco

Kl.13:00 - 14:00 Informasjonsrunde med mulighet for spørsmål

Kl.14:00 - 15:00 Mulighet for mingling/samtaler

Husk å legge inn en påminnelse i din kalender.

Velkommen!

Her kan du melde deg på