Christina konfirmeres i Sjømannskirken i Pattaya søndag 14. juli 24 kl. 11:00

Christina er født på Bankok hospital i 2008 og ble døpt av Prest Gunnar Wik i Den Norske Sjømannskirken Pattaya den 16. juli 2017.
Siden hun har nære relasjoner til Thailand ønsker hun og familien at hun følger nettkonfirmasjon via Nettkonfirmant i Sjømannskirken, og samtaler med sjømannsprest Helle Maria.
Christina har mange interesser, som fotball, skuespill, dans og sang. Hun har hatt hovedrollen som Svale i Skarvespelet 2022 og 23. Skarvespelet blir spilt på utesene ved Prestholtseter. Hun har også deltatt som statist på en del reklamefilmer.

I helgene arbeider hun som Service medarbeidere ved Høgehaug Bo og Behandling Senter, Hol.

Til høsten begynner Christina ved Danielsen ungdomsskole trinn 10 på Sotra.
Vi håper alle som er i pattaya settet av søndag 14.07 og blir med på en flott konfirmasjonsgudstjeneste som vi selvfølgelig vil feire med kake for alle som er med.

Vi ønsker Christina Guds velsignelse og henne oh foreldrene hjertelig velkommen tilbake til Sjømannskirken!