Jubileumskonsert med Thomas Bøndbo 09.11

I forbindelse med vår jubileumsfeiring helgen 08.-10.11 blir det konsert med Thomas Brøndbo lørdag kveld. Mulughet for påmelding kommer senere, men vi vil allerde nå oppmuntre alle til å holde av denne kvelden.

I over 25 år har Thomas Brøndbo underholdt folk i bygd og by. Kulturhus, samfunnshus, puber, klubbscener og ikke minst utallige kirker har han besøkt over mange år som artist. Og akkurat kirkerommet har blitt en gjenganger for Thomas Brøndbo sin konsertvirksomhet. Sanger om tro, håp og kjærlighet(og alt der i mellom) passer godt på det man får servert på Thomas sine konserter. Hans egne sanger, som: «Du sa æ va en drøm», «Amalie», «Heim et annet sted på jord», «Skrift i sand» er selvfølgelig med. Men også sanger fra Namsos sin låtskatt og ikke minst personlige favoritter som passer Thomas og kirkerommet godt. Sanger fra hjertet, krydret med personlige historier har slått godt an i mange kirker rundt omkring i vårt langstrakte land.