PIO kurs på Bryne

PIO-kurset "Pårørende - Informasjon - Omsorg" er et kurs i å møte pårørende og etterlatte i en ulykkessituasjon.

Vi legger vekt på praktisk trening, og deltagerne får møte pårørende og etterlatte på telefon. Avanserte rollespill med dyktige spillere utgjør hovedgrunnlaget i kurset.

Målgruppe
Hvordan bedrifter møter pårørende og etterlatte er en viktig del av bedriftens menneskelige profil i en ulykkessituasjon. Kurset sikter mot alle som kan møte pårørende og etterlatte, beredskapsgrupper, resepsjonister og bedriftsledelse.

Kurset på Bryne: Bryne Kro og Hotell, Morènefaret 3, Bryne.

Deltagerantall
Maksimalt deltagerantall er 25 personer. Sjømannskirken forbeholder seg retten til å avlyse kurs med færre en 20 deltagere inntil en uke før kursavvikling.

PIO-kurset inkluderer
Opphold med helpensjon, samtlige innkvarteres på enkeltrom.
Gruppeveiledere, innspillere for rollespill, diverse materiell i forbindelse med rollespill.

Pris for kurs
kr. 13 800,- pr. deltager.

Avbestilling
Ved avbestilling senere enn sju dager før kursstart belastes avbestillingsgebyr med kr 5 500,- pr. deltager.

Norsk språk
Kursene holdes på norsk dersom ikke det står ENGLISH ved datoen man velger, da er kurset i sin helhet på engelsk.

Kurset i februar og april 2024 er fullbooket.

Spørsmål?

Leder Beredskap / Næringsliv Kjersti Helland