Velg dato og sted for vielse i Berlin og omegn

Sjømannskirken i Tyskland har stasjon og betjening både i Berlin og i Hamburg. Vielsesseremonien kan avholdes på en av de to sjømannskirkene,
eller andre steder i Tyskland etter nærmere avtale.

Vi ønsker å være mulig fleksible for dato og tidspunkt for gjennomføring av  bryllupsseremonier på de to sjømannskirkene.
Seremonier kan også gjennomføres andre steder i Tyskland.  I utgangspunktet kan vi arrangere vielse alle ukedager etter avtale. Unntatt er høytidsdager som i påske, 17.mai, og ved ferietider i juli/august måned.

I første omgang sender dere inn ønske for tid og sted for vielsen i skjemaet under.

Vi sjekker dernest om vi har anledning til å gjennomføre seremonien på ønsket sted og tidspunkt og svarer dere pr. e-post. Så avtaler vi nærmere om detaljene.

Tilbake til vår bryllupsside

SEND INN FORESPØRSEL OM DATO OG TIDSPUNKT FOR VIELSE
I BERLIN OG OMEGN HER

Husk landkode

Ønsker du bryllup i Hamburg eller omegn?

Gå til Sjømannskirken i Hamburg