Gunnar Wik med venner

«GODE VENNER og GODE SANGER»  -  låter vi husker, elsker og gjerne synger

Torsdag 31. oktober kl. 19.00

Gunnar Wik og tre gode venner fra Bergen, Lasse Fjellbirkeland, Mads Lie og Tato Sævig har holdt mange konserter sammen opp gjennom årenes løp. De har kjent hverandre siden begynnelsen av 70-tallet fra Ten Sing i Bergen. Alle sammen spiller fremdeles aktivt i ulike konstellasjoner. Denne kvelden har de også selskap av to musikere fra Solkysten, kirkemusiker på Sjømannskirken, Magnus Køhn og musiker og turentusiast Trond Høiklev.

Gunnar Wik – gitar og sang
Mads Lie – gitar og sang
Tato Sævig – gitar og sang
Lasse Fjellbirkeland – bass
Magnus Køhn – tangenter
Trond Høiklev – perkusjon

Billettpris: 16 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken i åpningstiden. Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.
Det er konsertkafé kl. 18.00.

Tilbake til høstens konserter

Praktisk info

Konsertdato: Torsdag 31. oktober
Tid/sted: Sjømannskirken/ El Campanario kl. 19.00
Konsertkafé fra kl.18.00

Pris per konsertbillett: 16 €

OBS! Konsertbilletter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.