Henning Fries

Velkommen til konsert
Torsdag 21. november kl. 19.00

Henning Fries kan se tilbake på en artistkarriere på over 45 år, men viktigst av alt: Han ser framover. Både som soloartist og som medlem av gruppen Nordre Sving, har han "herjet" Norsktoppen og blitt Spellemannsnominert. Hans tredje soloalbum ble utgitt i 2019, "Trubadur", der han blant annet har fått tekstforfatter-bidrag fra Lars Saabye Christensen. I tillegg til låter fra egen katalog, vil konsertprogrammet også inneholde kjente og kjære sanger signert Johnny Cash, Bobby Bare, Kris Kristoffersen, Roger Miller, Burle Ives, Elvis m.fl.

Konsertstart kl. 19.00
Konsertkafé fra kl. 18.00

Billettpris: 21 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken i åpningstiden. Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.

Tilbake til høstens konserter

Praktisk info

Konsertdato: Torsdag 21. november
Tid/sted: Sjømannskirken/ El Campanario kl. 19.00
Konsertkafé fra kl.18.00

Pris per konsertbillett: 21 €

OBS! Konsertbilletter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.