Stjerneglimt - en kvinnecabarét

Pernille Heckmann og Bjørn Halstensen
Torsdag 17. oktober kl. 19.00

«Stjerneglimt - en kvinnecabarét» er en tidsreise hvor det serveres gamle, men ikke glemte slagere av blant annet Marlene Dietrich, Zarah Leander, Edith Piaf, Lill-Babs, Lill Lindfors, Inger-Lise Rypdal, Nora Brockstedt og mange flere. De har alle gjort seg bemerket med en eller flere sanger vi alltid vil huske, og som får oss til å mimre og synge med. Et herlig “stjerneglimt” fra kvinnelige artister som har satt spor, servert av Pernille Heckmann, sang, og Bjørn Halstensen på piano.

Billettpris: 26 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.
Det er konsertkafé kl. 18.00.

Tilbake til høstens konserter

Praktisk info

Konsertdato: Torsdag 17. oktober
Tid/sted: Sjømannskirken/ El Campanario kl. 19.00
Konsertkafé fra kl.18.00

Pris per konsertbillett: 26 €

OBS! Konsertbilletter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.