Vera Henriksen og Oddi Nessa

"Dylan og Cohen - to stemmer om livet og kjærleiken"
Torsdag 10. oktober kl. 19.00

Bob  Dylan (f. 1941) og Leonard Cohen (f. 1934 - d. 2016) er begge artistar med jødiske familierøter tilbake i Litauen. Men som begge fekk sin oppvekst i hhv USA og Canada. Og som i meir enn 50 år, frå 60-talet og utover, har gitt sitt særmerkte og tydelege bidrag til verdas song- og låtskrivartradisjon. Begge med tekstar som ikkje berre speglar vår eiga tid, men også våre eigne liv.

Til å tolke og gi stemme til Dylan og Cohen med framføring av eit knippe av deira songar, har vi fått Vera Henriksen og Oddi Nessa, begge spesielt valgt ut.

Vi kan love ein konsert med stor musikalsk og poetisk nærleik og varme.
Det er konsertkafé kl. 18.00.

Velkommen!

Billettpris: 21 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.

Tilbake til høstens konserter

Praktisk info

Konsertdato: Torsdag 10. oktober
Tid/sted: Sjømannskirken/ El Campanario kl. 19.00
Det er konsertkafé kl. 18.00.
Pris per konsertbillett: 21 €

OBS! Konsertbilletter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.