Kontaktskjema og betaling for vielsen

Etter at tid og sted for vielsen nå er endelig bestemt, så følger innsendelse av kontaktdata og betaling for vielsen i skjemaet under.

Her kommer tilbake til vår bryllupside for Sjømannskirken i Hamburg.

Husk landkode

Brudefolk 1

Brudefolk 2

Betaling for vielse og musikker

Dette er grunnpris. Ekstra reise-/oppholdskostnader blir etterfakturert.

Pris for vielsen

Sjømannskirken er en frivillig organisasjon. Driften av Sjømannskirken i Berlin og Hamburg finansieres lokalt ved gaver og inntekter fra lokale arrangementer, vielser, basar etc.

Vielse på Sjømannskirken
i Berlin eller Hamburg

koster 700 euro inkludert pianist eller organist.

Vielse andre steder i Tyskland
koster også 700 euro. Her stiller prest opp, men øvrige utgifter til lokal musiker, og andre utgifter står brudeparet for. Ekstra utgifter for transport, kost og evt. losji for prest etter-faktureres.

Forbønn for borgerlig inngått ekteskap
Samme pris som for vielse

Kansellering av avtalt vielse
innen 30 dager før bryllupet: All forhåndsbetaling unntatt NOK 2000 refunderes. Ved avbestilling etter den tid, refunderes ikke betaling.

Servering etter seremonien

For bryllup på Sjømannskirken i Berlin og Hamburg, kan dere bestille servering av kaffe og vafler for servering etter vielse. Pris for kuverter med kaffe og vafler utover 5 stk. er 8 euro per kuvert.

Bestill servering her