24. desember kl 17.00Velkommen til julemiddag på Sjømannskirken

Vi inviterer til helaften på Sjømannskirken rett etter julegudstjenesten 24. desember.

På julaften kl. 17 serveres norsk pinnekjøtt med kålrabistuing og poteter. Til dessert blir det deilig risalamande.
Kjente og kjære julesanger hører med, og gange rundt juletreet naturligvis. Juleevangeliet blir fortalt og det blir tradisjonell julehygge gjennom hele kvelden.

For denne julekvelden trenger vi din påmelding senest torsdag 19. desember kl. 14.00., - slik at vi kan kjøpe inn og forberede amat og drikke på en god måte.

Kvelden med middag koster DKK 350,- for voksne og DKK 150,- for barn, (12 og mindre).

Det hadde vært kjekt å dele ut litt julepresanger, så husk også å ta med en liten innpakket gave hver (til ca. DKK 50,-)

Vi ber om du helst melder deg på og betaler i skjemaet under på denne siden. Det gjør alt så mye enklere for oss på kirken.

Ønsker du å delta men har utfordringer med betalingen i skjemaet under, så ta gjerne kontakt. Send en mail til kobenhavn@sjomannskirken.no eller ring oss på 32 57 11 03.

Husk: Frist for påmelding er aller senest torsdag 19. desember kl. 14.00

Hjertelig velkommen til julaften på Sjømannskirken!

Tilbake til vår juleside

Husk landkode
Gjelder barn 12 år og yngre
Beskjeder, info. om allergier, vegetar etc.

Julemiddag

Tid og sted: Tirsdag 24.12. kl. 17.00 på Sjømannskirken

Billettpris voksen: DKK 350

Billettpris barn (12 og yngre): DKK 150

Husk å ta med en innpakket gave hver til ca. DKK 50.-

OBS. Billetter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.

Velkommen til julemiddag!