Julemarked i Genève

Vi trenger hjelp! Spre ordet og spør kolleger, familiemedlemmer og venner om de har lyst til å være med.

Husk landkode

Jeg / vi kan bidra med følgende:

Vi trenger mange bakevarer til salgs i caféen. Gjerne også vegan.

HJELP PÅ FREDAG

Vi trenger sjåfører med bil for å kjøre varer og utstyr fra kirken til Forum Meyrin. Kjøreturen tar ca 5 min. Det er litt bæring, men vi har også traller.
Vi trenger et lag av tryllekunstnere som forvandler Forum Meyrin fra et nøkternt sted til en norsk julemarked. Varer skal pakkes ut av kasser og settes opp på bord, pris- og infoplakater skal henges opp, bord og juletre pyntes.

HJELP PÅ LØRDAG FRA KL 9.30. Spør gjerne familie, kolleger og venner og oppgi antall medhjelpere. Skriv gjerne navn i kommentarfelt.

MAT

NYTT I ÅR: elgburgere med brunost. Vi tror det går bedre enn varmt hvetebrød. Du er i et team som lager og selger burgerne.
Smøring og servering av det som må være verdens beste laksesmørbrød.
Bordet med søte fristelser som ingen kan gå forbi. Du tar imot kaker, holder oversikten over bordet og selger kaffe og kaker.
Du elsker laksen vår! Og kan ikke tenke deg jul uten lutefisk. Du vet godt at dette er fersk importert fra Norge og en ettertraktet vare. På dette bordet har du gleden av å jobbe sammen med et entusiastisk team.

DRIKKEVARER

Intet julemarked uten gløgg. Du varmer gløggen og selger den. Dette kan bli årets mest populære post.
Du står ikke langt fra utsalg av varm mat. Men hva er god mat uten noe godt å drikke? Her trenger vi DEG!
Et eget bord for hjemmelagede strikkevarer. En perfekt plass for deg med sansen for det kreative.

VARESALG

Gavebordet gjør arrangementet til et julemarked. Her får man kjøpt gaver til sine kjære eller seg selv: i år selger vi Røros pledd, julepynt og norske jakker og gensere. Vi trenger også noen som har lyst til å utvikle dette bordet. Bruk gjerne kommentarfelt om du er interessert.

Lotteri

Vi trenger medhjelpere til loddsalg Vi gleder oss stort om du har fine gevinster som vi kan lodde ut. Vi tar ikke brukte varer. Bruk gjerne kommentarfeld.
Legg til i kalender