Christine y Geir con amigos

Velkommen til konsert med Christine Meyer og Geir Langslet med venner
tirsdag 15. oktober kl. 19.00

Den 15. oktober ønsker vi velkommen til konserten CHRISTINE Y GEIR CON AMIGOS I Sjømannskirken i Torrevieja.

Temaet for konserten er vennskap og hva det betyr for oss i livene våre.
Vi har vært så heldige å få med oss Prosjektkoret og kantor Rolf Axelsen Lie denne kvelden-og repertoaret blir en blanding av kjente gospelkorlåter, nyskrevet musikk, noen spanske låter og til og med en og annen Tina Turner-slager. Geir Langslet og Christine Meyer har lang fartstid i bransjen.

Akkurat nå er de aktuelle med showet «Tina-Simply the Best», som er en hyllest til Tina Turner, men de har tidligere stått sammen på scenen med Øyvind Blunck og Hege Schøyen i nesten 1000 forestillinger. Christine har gitt sin stemme til de norske versjonene av mange Disney-figurer, samt deltatt i mange bandsammenhenger.

Geir har spilt med Lava og Randy Crawford i noen tiår, samt hatt det musikalske ansvaret for NRK-produksjoner, MGP/ Eurovision og teateroppsetninger gjennom hele 90-tallet. I tillegg har de begge deltatt på mange plateinnspillinger, samt gitt ut egne plater. Den siste utgivelsen heter «Sobreviviré», hvor de har skrevet tekst og musikk og produsert selv.

Vi ønsker dere velkommen til en kveld med masse musikk og glede!

Pris pr. billett: 21 euro

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken i åpningstiden. Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.

Tilbake til høstens konserter og foredrag

Praktisk info

Konsertdato: tirsdag 15. oktober
Konserten starter kl. kl. 19.00
Dørene åpnes kl. 18.30

Billettpris: 21 euro

OBS. Billetter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.

Velkommen på konsert!