Jenny Jenssen i 60-sonen

Velkommen til konsert med Jenny Jenssen
fredag 18. oktober kl. 19.00

Jenny Jenssen jubilerer i 2024 – 60 år i livet, 50 år på scenen!
Hun er a
rtist og tv-personlighet med hjerte for Country, ogdrar i 2024 ut på jubileumsturnè. Ingen scene er for stor – ingen for liten.

Et nært musikalsk møte med artist Jenny Jenssen hvor hun tar et tilbakeblikk i sin femtiårige artistkarriere – fra hun vant Talent-konkurranse i Narvik, stod første gang på riksdekkende TV i 1978, albuminnspilling i Nashville til hun i dag er en av Norges ledende entertainere og TV-personlighet.

Jenny Jensen har vært artist hele livet. Allerede som jentunge hjemme i Bjerkvik i Nordland la folk merke til hennes fine stemme og ujålete framføring.
Da hun fikk jobben som vokalist og frontfigur i Septimus, ble hun oppdaget av resten av Norge. Etter tiden i Septimus har Jenny stått fjellstøtt som soloartist. Hun har solgt mange hundre tusen album, mottatt platina og gullplater i fleng, samt turnert landet rundt hvert eneste år. Folkekjære Jenny Jenssen er gjenganger i TV og Radio. I tillegg har hun sin egen sendeflate på den populære radiokanalen P1 Country.

Billettpris: 26 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken i åpningstiden. Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.

Tilbake til høstens konserter og foredrag

Praktisk info

Konsertdato: 18. oktober 2024
Konserten starter kl. 19.00
Dørene åpnes kl. 18.15

Billettpris: 26 €

OBS. Billetter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.

Velkommen på konsert!