Photo Credit: Joakim Lied Haga

Velkommen til konsert med Felix Peikli trio
tirsdag 1. oktober kl. 19.00

Hyller Benny Goodman trio

Jazzklarinettisten Felix Peikli har etablert seg som en av Norges fremste kunstnere innen tradisjonell jazz. Som internasjonalt turnerende solist og kapellmester, musikkkurator for Club Gustav på Amerikalinjen Hotel, kunstnerisk leder for Norsk Jazzorkester, og grunnlegger av Jazz Music Norway, som arrangerer over 250 live jazzshow årlig, har han satt sitt preg på jazzscenen både nasjonalt og internasjonalt.

Nå, sammen med Philip Granly på piano og Dag Markhus på trommer, hyller Felix den legendariske Benny Goodman Trio i anledning Goodmans 115-årsjubileum. Opplev den virtuose og livlige musikken fra jazzens storhetstid på 1930-tallet i "Swingin' in History: En Hyllest til Benny Goodman Trio". Ikke gå glipp av denne enestående muligheten til å bli transportert tilbake til en tid da swing var kongen av jazz.

Billettpris: 21 €

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter her på nettsiden, bruk skjemaet under. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett(er) som du enten kan skrive ut eller vise på mobiltelefonen din ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken i åpningstiden. Eventuelt usolgte billetter selges i døra på konsertdagen.

Tilbake til høstens konserter og foredrag

Praktisk info

Konsertdato: 1. oktober 2024
Konserten starter kl. 19.00
Dørene åpnes kl. 18.30

Billettpris: 21 €

OBS! Billetter fremvises på papir eller på mobiltelefon ved inngangen.

Velkommen på konsert

Photo Credit: Joakim Lied Haga