Tirsdagsforum 7. mai

Program: Kusu Island

Tur til Singapores best skjulte hemmeligheter, «The Singapore Maldives».

Bli med Trisdagsforum på båttur til Kusu Island.

Øyen ligger bare en kort båttur fra Marina South Pier, en kai som en lett å kommer til med MRT og taxi. Fremmøte kl.1030 ved Marina South Ferries. Båten går kl.1100. og tar 15 min ut til St. John`s Island. Båten går deretter videre til Kusu Island og ankommer der kl.1200. På veien ut får en se Singapore fra sjøen og det vakre øylandskapet vi skal besøke.

På øya går vi en liten tur, spiser lunsj og det bli anledning til å bade. Retur fra øyen kl.1400. Ankomst Marina South Pier kl. 1500.

Turen koster 45$ som inkluderer fergebillett tur/retur og enkel lunsj. Påmelding innen 4. mai.

Husk å ta med rikelig med drikke og solkrem😊

Velkommen til Tur!

Ved spørsmål ta kontakt med Solveig:  sbr@sjomannskirken.no  tlf: +65 9674 8251

Påmeldingsfrist lørdag 4. mai

Her kommer du tilbake til nettsiden for Tirsdagsforum

Ingen billetter tilgjengelig

Tirsdagsforum

Tirsdagsforum er ett sosialt og kulturelt møtested for alle voksne som ikke er i jobb. Vi møtes tirsdager kl. 10:00 dersom annet tidspunkt ikke er oppgitt, og avslutter med lunsj.

Vårens program